Min Guldkant

Ella´s crib

Kategori: Allmänt

Norpan "fick" ju sitt rum av mig och Danne i 1 års present, så jag tänkte visa lite bilder på det. Det fattas ännu lite små fix, fönsterbrädan och golvlisterna saknas. Jag ska måla dom så fort jag hinner :) Norpan verkar gilla sitt rum och det är väldigt skönt att få bort alla grejjorna från vardagsrummet, det har varit lite kaos där på sistone ;)
Hon sov ju första natten där oxå igår. Hon somnade fint men vakade runt halv 11 och var ledsen tror att det var den där jäkla hostan som störde henne mest men hon hade svårt att somna om och tjorvade på till halv 1 sen var det gonatt igen och så sov hon till halv 7. Så det gick väl ganska bra, jag tyckte hon var duktig <3
Första bilden är hel suddig och mörk, såg det inte förrens nu, nå knas med kameran...

Kommentarer

  • ulle säger:

    Men gud, det blev ju jättebra! :D

    2012-06-05 | 21:57:51
  • ulrika säger:

    R och jag har ju haft givna namn för både en pojke och en flicka sedan en tid tillbaka, men E står inte för Ella i alla fall, därmeot samma antal bokstäver som Ella innehåller ;) Skulle dessutom inte välja ett tilltalsnamn som någon annan i min närhet redan döpt sitt barn till eller öppet planerar att döpa sitt barn till :)



    Lite heligt på nått sätt i mina ögon :)



    Har ni det bra annars? Så att ni verkar ha haft det strålande i Uppsala i alla fall :)

    2012-06-08 | 12:52:46
    Bloggadress: http://lifeofbjork.blogg.se/
  • ulrika säger:

    Eftersom att jag känner en sak och fått höra en annan så väntar vi på att den sa titta ut :) Är lite sugen på att boka ett privat TUL menjag vet inte, vi får se...



    Bara 9 veckor kvar till BF nu ;)

    2012-06-09 | 23:25:38
    Bloggadress: http://lifeofbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här: